Budite korak ispred konkurencije
Upoznajte tržište
Metrics consulting provodi sve vrste istraživanja i evaluacija, kvantitativnih i kvalitativnih, kao i njihovu kombinaciju. Usluge koje nudimo uključuju osmišljavanje i dizajn istraživanja, njegovo operativno provođenje, te svu potrebnu analizu prikupljenih podataka, izvještavanje i prezentaciju rezultata istraživanja.
Za prikupljanje podataka se mogu koristiti različiti metodološki pristupi, uključujući telefonsko (CATI), terensko (CAPI) i online (CAWI) prikupljanje podataka. Izbor metoda zavisi od želja naručioca, ciljne grupe, te budžeta za istraživanje.
Istraživanje tržišta
Ovo je ključna faza u procesu pokretanja novog poslovanja. Usluga obuhvata prikupljanje i analizu relevantnih podataka o tržištu, konkurenciji, potrošačima i trendovima. Cilj je identifikovati ciljnu publiku, razumjeti potrebe tržišta te procijeniti izglede za uspjeh novog poslovnog poduhvata.
Istraživanje zadovoljstva klijenata
Ova usluga obuhvata prikupljanje povratnih informacija od postojećih klijenata kako bi se razumjelo njihovo iskustvo s proizvodima ili uslugama. Cilj je identifiikovati ključne aspekte koji utiču na zadovoljstvo klijenata i pružiti osnove za poboljšanje kvaliteta usluge ili proizvoda.
Testiranje proizvoda i marketinških rješenja
Ova usluga uključuje testiranja proizvoda ili marketinških strategija kako bi se utvrdila njihova efikasnost i prihvatljivost na ciljnom tržištu. To može uključivati fokus grupe, ankete, ili druge metodologije kako bi se dobile povratne informacije od potrošača i osiguralo uspješno lansiranje proizvoda ili kampanje.
Istraživanje zadovoljstva zaposlenih
Ova usluga se odnosi na prikupljanje i analizu povratnih informacija od zaposlenika o njihovom radnom iskustvu, zadovoljstvu poslom, radnim uslovima i drugim relevantnim faktorima. Cilj je identifikovati ključne aspekte koji utiču na zadovoljstvo zaposlenih i pružiti osnove za poboljšanje radne atmosfere i produktivnosti.
Pozicioniranje brenda
Ova usluga se odnosi na definisanje jasnog identiteta i pozicioniranja brenda na tržištu u odnosu na konkurenciju. To uključuje istraživanje percepcije brenda od strane potrošača, identifikovanje ključnih vrijednosti i poruka te razvoj strategije za uspješno pozicioniranje brenda u svijesti ciljne publike.
Istraživanje javnog mnjenja
Ova usluga se odnosi na prikupljanje, analizu i interpretaciju stavova, mišljenja i preferencija šire populacije o određenim temama, proizvodima, ili uslugama. Cilj je dobijanje uvida u percepciju javnosti kako bi se donosile informisane poslovne ili političke odluke.